Rossmann, Babydream fur Mama, Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży - recenzja

Kupiłam do włosów… używam do wszystkiego :)

Nasłuchałam się pochwal na jej temat, ale bardzo szybko przekonałam się i zakochałam w tym kosmetyku.

Jest świetna nie tylko na rozstępy dla kobiet w ciąży, ale i dla każdej z nas do pielęgnacji ciała i włosów.
Z tego też powodu radziłabym nie sugerować się, że jest przeznaczona dla kobiet w ciąży, bo według mnie to kosmetyk uniwersalny, a zarazem bardzo dobry jakościowo.

*ZALETY:*
- bogaty i naturalny skład: zawiera makadamię, jojobę, olejek migdałowy,olej sojowy i słonecznikowy oraz witaminę E
- bardzo ładny zapach
- dobrze nawilża skórę
- świetnie pielęgnuje, nawilża i odżywia moje włosy
- koi podrażnienia
- dobrze się wchłania
- wygodne opakowanie – widać ile jest oliwki wewnątrz
- cena
- nie jest testowany na zwierzętach

*WADY:*
- dostępna tylko w Rosmannie, ciężko dostępna poza PL
- nie nadaje się za bardzo do OCM
- jakbym jej nie nalewała na rękę zawsze pobrudzę w niej butelkę i wszystko dookoła, co trochę przeszkadza

*PODSUMOWANIE:*
*Bardzo, bardzo dobry kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry i włosów w przystępnej cenie.*
Naturalny skład i ładny zapach.
Nic dodać, nic ująć – super.

*CENA:* ok.11 zł

ol.jpg


ol1.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz