Isana, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych - recenzja


O szamponach i pielęgnacji włosów można by niejedno napisać…
A dziś recenzja szamponu, który niejedną z Was zachwycił, a u mnie jakiś czas temu był, skończył się i szału nie ma...

Kolejny przykład na to, że każdemu służy co innego i… warto czytać składy (o czym tym razem w zapale zakupów zapomniałam, sic!).



Zapach ok., typowy dla Isany, delikatny.
Dość rzadka konsystencja, ale w tej cenie nie spodziewajmy się cudów a przez to i średnia wydajność.
Skład w porządku, opakowanie trochę niewygodne przy zamykaniu, ale łatwo możemy ocenić ile zostało nam produktu, co musze zaliczyć na plus.

Efekty
 Nastawiona na mega nawilżenie byłam zachwycona miękkością włosów… dopóki nie wyschły.
Z moich loków wyszedł mega puch – dosłownie jakbyście owcy zrobili fryzurę gofrownicą…

Szybkie spojrzenie na skład i już wiedziałam, że choć nie jest zły to do moich wysokoporowatych loków się nie nadaje

Główny podejrzany: panthenol i Coco-Glucoside otrzymywany na bazie oleju kokosowego, który jedyne, co może zapewnić moim włosom rozjaśnianym i kręconym to mega puch Jak zawsze zakręcona przeoczyłam tym razem zerknąć na skład…

Niestety, już dawno przekonałam się, że olejek kokosowy to w moim wypadku pomyłka, a włosy zamiast nawilżenia stają się po nim suche i przypominają puch.

Jeśli macie podobne doświadczenia z olejkiem kokosowym prawdopodobnie też Wam nie przypadnie do gustu, jeśli jednak kokos trzyma sztamę z Waszymi włosami to pewnie dołączycie do sympatyczek tego szamponu.

Oprócz tego w szamponie znajdziecie m.in. Sodium Laureth Sulfate, który niestety może wysuszać skórę głowy, podobnie jak Sodium Chloride, ale i niaciamide, czyli witaminę, która powoduje poprawę ukrwienia skóry głowy, wzmacnia cebulki włosów, przez co zapobiega ich wypadaniu.

Podsumowanie
Kolejny przykład na to, że ogólny zachwyt nie znaczy, że i u nas coś się sprawdzi. Na szczęście coraz rzadziej ulegam ogólnym zachwytom na temat jakichś kosmetyków, a coraz częściej czytam składy i planuje zakupy kosmetyczne.
Moje loki go nie polubiły!

Moja ocena: 2/10
---------------------------------------------
A Was jaki z polecanych kosmetyków zawiódł?

0 komentarze:

Prześlij komentarz