Z forsycją w tle...

Pogoda nieśmiało przypomina, że już niedługo początek kalendarzowej wiosny, a ja powoli uzupełniam braki w wiosennej garderobie...


stylizacja001.jpg


A że białych bluzek nigdy dość to właśnie kolejna trafiła do kolekcji, ujmując mnie swoim wykończeniem...
stylizacja002.jpg

Znalazłam ją w ofercie www.lovelyshoes.net, ale od razu uprzedzając Wasze pytania zaznaczę, że wybrałam rozmiar większy, od tego jaki normalnie kupuję i to był dobry wybór.

Forsycja zakwitła mi w wazonie, na podziwianie jej urody przyjdzie nam jeszcze zaczekać...
stylizacja003.jpg


Podobnie jak na rozdeptywanie nowych, wiosennych butów ;)
stylizacja004.jpg


---------------------------------------------
bluzka - www.lovelyshoes.net/Latest-fashion-cute-pullover…
spodnie - Zara %
buty - nn
pierścionek - Rossmann

0 komentarze:

Prześlij komentarz