Na przekór pogodzie... zapasy na jesień.

Poszukiwania ciepłych rzeczy na jesień już od jakiegoś czasu zaprzątają mi głowę...
Niestety, przeziębienie skutecznie mnie "uziemiło", ale już jakiś czas temu udało mi się znaleźć kurtkę na późniejszą jesień...

Kurtka jest na cieplutkim misiu, jest bez kaptura, a za to z dużym kołnierzem i co dla mnie ważne, wreszcie jest to coś niekoniecznie w ciemnym kolorze, których jakoś tak dużo w mojej jesiennej garderobie

Mile zaskoczyło mnie wykończenie i to, że okazała się znacznie cieplejsza niż się spodziewałam...

... choć mam nadzieje, że jeszcze trochę będzie nam dane cieszyć się latem tej jesieni

A Wy robicie zapasy ciepłej garderoby na jesień ?

*Co i jak*
kurtka - http://www.choies.com/product/blue-longline-lined-outwear-with-wide-collar?cid=4653jesspai
jeansy - nn

0 komentarze:

Prześlij komentarz