Magia dodatków

Sezon ślubów czasami wymaga od nas przejrzenia zawartości garderoby i wzbogacenia jej o nowe dodatki...

Tym bardziej, gdy dostajemy zaproszenie i nie zamierzamy inwestować w kolejną sukienkę.

Człowiek jakimś cudem znajduje zapomnianą, prostą sukienkę i wpada na pomysł, że nowa torebka i buty nadadzą jej nowe życie...
torebka.jpg

O takiej torebce myślałam od dłuższego czasu...
torebka01.jpg

... a "przy okazji" znalazłam bluzkę, która też znajdowała się na mojej liście "must have" :D
torebka04.jpg

I tak prosta szara sukienka i torebka już czekają na weselną zabawę... tylko butów brak!
torebka02.jpg

Ciekawa tylko jestem jak zmieszczę cały swój "dobytek", biorąc pod uwagę, że nawet największa torba nie jest dla mnie za duża :D
torebka03.jpg

*Co i jak*
bluzka - http://www.choies.com/product/white-off-shoulder-crochet-lace-overlay-waisted-blouse_p43886?cid=4653jesspai
torebka - http://www.choies.com/product/blue-beaded-sequins-embellished-box-clutch-bag_p44892?cid=4653jesspai
jeansy - prywatny sklep
torebka05.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz