Chwytam chwile

Uwielbiam letnie wieczory, takie jak ten wczorajszy, gdy wystarczy lekka sukienka, a człowiek nie musi opatulać się w sterty swetrów.
sukienka02.jpg

Mój zestaw z wczoraj to prostota i wygoda.

Jeśli zastanawiacie się nad podobną torebką to polecam, bo już dawno nie byłam tak pozytywnie zaskoczona wykończeniem i materiałem torebki, który na żywo jest matowy i daje efekt przypominający trochę zamsz.
Co dla mnie ważne, torebka jest bardzo pakowna.
sukienka03.jpg

Sukienka urzekła mnie swoimi wykończeniami, choć sukienki i spódnice to w mojej garderobie niezbyt częsty widok, zarezerwowany tylko na te ciepłe miesiące ;)

Póki co chwytam te letnie chwile, bo nie za bardzo wierzę, że w tym roku polskie lato będzie do końca tak idealne jak do tej pory.
sukienka04.jpg

*Co i jak*
sukienka - click
torebka - click
bransoletka - Romwe
sandałki - prywatny sklep

sukienka01.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz