Olejowania ciąg dalszy...

  ... i tylko zmiana głównego bohatera...
A wszystko to zasługa mojej kochanej noonah.pinger.pl

alverde2.jpg


Czym to pachnie?
Jak dla mnie lekko cytrusowo a zarazem ziołowo, jednak najbardziej wyczuwalna nuta to rozmaryn.

Opakowanie: poręczne, szklane, przekręcamy klikamy i jest ok.

W składzie znajdziemy:
- olej z rozmarynu - znany z cudownego działania na porost i wzmocnienie włosów
- olej sojowy - nawilża, zmiękcza włosy, ma właściwości ochronne, działa przeciwzapalnie i gojąco, reguluje nadmierne wydzielanie łoju oraz zmniejsza rozszerzone pory
- olej z cytryny - oczyszcza skórę
- olej z jałowca - właściwości przeciwłupieżowe
- olej jojoba - nawilża, zmiękcza i odżywia słabe włosy
- olej migdałowy - pielęgnuje i nawilża przesuszone włosy
- olej z pestek brzoskwini
- olej z pestek moreli - nawilża, bogaty w witaminy A i E
- alkohol
- witamina E
- witamina C
- olejki eteryczne

Zapytacie czemu skład rozpisałam pod kątem włosów jeśli olejek ma pomagać w problemach z cellulitem.

Odpowiedź jest prosta, cellulitu nie mam, a skład tylko zachęca, żeby wypróbować go na skalp i włosy, co wczoraj oczywiście uczyniłam :D

Olejek trzymałam 20 minut, wcześniej wmasowując go w skalp i nasadę włosów.
Niech Was nie zraża zapach, bo po umyciu na szczęście się wymywa :)

Pierwsze wrażenie na plus, zobaczymy czy da radę u mnie zastąpić Khadi, byłaby to jednak tańsza, choć równie ciężko dostępna alternatywa.

Jeśli go szukacie pozostaje wyprawa do DM do Czech, allegro (dlaczego sprzedawcy tak zdzierają tam z ludzi za te olejki??!) lub uśmiech do jakiegoś znajomego, który może Wam je kupić.


---------------------------------------------
"O mój rozmarynie, rozwijaj się..." i pomóż, by włosy były jeszcze ładniejsze :P

*-------------------------------------------*

Powiem tylko, że oprócz tego olejku zostałam obdarowana przez ajnusia.pinger.pl jeszcze jednym, który w najbliższym czasie również nie omieszkam Wam przedstawić :D

Dziewczyny, tylko Wy wiecie jak mnie rozpieszczać olejkowo :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz