Alepia, Savon d`Alep 25% Laurier - recenzja

Mydełko, które jakiś czas temu na dłużej zagościło w mojej łazience ze względu na wydajność i efekty.

I pewnie zapytacie czemu nie zostało na zawsze?

Ze względu na cenę i moje sfiksowanie na punkcie OMC, jak również ciągłą chęć próbowania nowych kosmetyków :)

Zaznaczam, że próbowałam również wersji 5%, ale odstraszył mnie zapach, choć efekty również były zadowalające.

ZALETY:
- zapewnia piękny wygląd
- ze względu na zapach wolę wersję 25% niż 5%, ale to opinia subiektywna
- ładnie oczyszcza skórę
- polecane dla cery trądzikowej, suchej i wrażliwej, ale nie mogę się do tego ustosunkować, bo nie mam takich problemów ze skórą
- ładnie pielęgnuje skórę twarzy – brak przebarwień, podrażnień
- bardzo wydajne – radze przed użyciem podzielić go na kawałki ( również ze względu na komfort użycia – znacznie wygodniejsze jest w mniejszych kawałeczkach)
- naturalne składniki

WADY:
- bardzo drogie jak na mydło

PODSUMOWANIE:
Daje bardzo fajne efekty na skórze i jest niesamowicie wydajne.

Ze względu na cenę i moje OMC wspomagane na razie przez Savon Noir nie zdecydowałam się na ponowny zakup, gdyż jak na razie ta metoda daje na mojej skórze świetne efekty.

Kiedy skończę Savon Noir będę myślała co dalej i może wrócę :)
al25.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz