Moje włosy

   tygodni od rozpoczęcia akcji dbania o włosy na wiosnę.

Po tym czasie moje włosy aktualnie wyglądają tak (ze względu na kiepskie światło trudno jest mi uchwycić naturalny kolor, który najlepiej oddaje fotka nr2):



włosy 032013a.jpg


włosy032013.jpg


Pielęgnacja wciąż ta sama, choć wraz z nastaniem wiosny planuję pewne zmiany :)
Moja włosy już zapomniały co to Khadi i choć dużo mu zawdzięczam jak widać odstawienie olejku spowodowało, że włosy wróciły do wolniejszego przyrostu, o czym pisałam we wcześniejszym wpisie.
Nowe olejki nadały im blask, siłę, nadal wypadają w na prawdę minimalnych ilościach...
Ciekawe, czy przesilenie wiosenne da im się trochę we znaki czy nie :)?

---------------------------------------------
Ostatni wpis na ten temat:
kaminkowa.pinger.pl/m/17917450

0 komentarze:

Prześlij komentarz