Zdrowe włosy na wiosnę cd.



zdrowe włosy na wiosnę.jpg

7 tygodni z Alverde.
7 tygodni walki o piękne włosy na wiosnę.

*Sprawcy zamieszania*
Takie dwa niepozorne olejki, dzięki którym moje włosy błyszczą, są mocne, odpowiednio nawilżone i coraz bardziej zbliżone do mojego "włosowego ideału".
alverde 01.jpg


*Efekty*
Od prawej:  na górze - włosy naturalne w świetle naturalnym (włosy są lekko wyprostowane), włosy naturalne w sztucznym świetle(lekko wilgotne), na dole - włosy trochę bardziej wyprostowane w sztucznym świetle.
zdrowe włosy.jpg


*Włosy są*
- lśniące
- nie rozdwajają się (ale nigdy nie miałam takich problemów)
- nie mają zniszczonych końcówek
- ładnie się układają
- rosną minimalnie wolniej niż po Khadi (ale i koszt obydwu olejków jest znacznie niższy)

*Czas na zmiany...*
7 tygodni okazały się jak dla mnie optymalnym czasem dla sprawdzenia jak te dwa olejki sprawdzą się na moich włosach.
W tym tygodniu olejek cytrynowo - rozmarynowy z Alverde postanowiłam zastąpić kolejnym olejkowym wynalazkiem. Padło na niego, bo arganowo-migdałowy jak dla mnie znacznie przyjemniej pachnie i pokochały go nie tylko moje włosy, ale i skóra.
Poza tym zmiana tylko jednego produktu ułatwi mi ocenę działania nowego olejku, który zamierzam wprowadzić do pielęgnacji.

Zobaczymy jak on sobie poradzi z moim skalpem i czy sprawi, że włosy będą rosły jeszcze szybciej...

Dlaczego taka zmiana?
Nie ukrywam, że już jakiś czas temu upatrzyłam sobie kolejne olejki, które chętnie bym wypróbowała na swoich włosach.
Poza tym wiem, że przy Khadi moje włosy rosły szybciej, dlatego kusi mnie sprawdzenie czy inne olejki również mogą mi zapewnić oprócz tego, co uzyskałam dzięki olejkom Alverde podobny wzrost włosa.

*Jaki olejek wybrałam?*
Tajemnica, tego dowiecie się w kolejnym wpisie już za tydzień... ;)

PS. Czy ktoś dotrwał do końca wpisu :D?
---------------------------------------------
Ostatni wpis na ten temat:
kaminkowa.pinger.pl/m/18024340

3 komentarze:

  1. Ja też tu jestem i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Przenosiny" czas zacząć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tych olejkach ale skoro są takie skuteczne to koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń