Gdzie ta wiosna???

Weekend upłynął mi bardzo intensywnie, niestety, pogoda nie zachęcała do wychodzenia z domu...

Mogłam zapomnieć o chwilach pełnych wiosennego słońca, którego tak tęsknie wypatruję, i czym prędzej wygrzebać "coś ciepłego".
kurtka1.jpg

Powiem tak, nie byłam przekonana, póki do mnie nie trafiła ta kurtka vel płaszcz.

Na polskie zimy jej nie polecam, bo jest za lekka, ale na jesień i wiosnę wydaje się być idealna.
kurtka2.jpg

Przepastne kieszenie, kaptur i rękawy, w których wykończenie możemy odpiąć (jest na suwak) i zyskujemy kurtkę z fajnymi rękawami 3/4. Oprócz tego ciepły materiał i porządne wykończenie.

Chciałoby się zapytać, czego chcieć więcej, choć ja wolałabym trochę więcej słońca i by w końcu termometr poszybował w górę
kurtka.jpg

* Co i jak*
kurtka - click
torba - czeluście szafy
jeansy - coconuda
szalik - choies
kurtka3.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz