Inter Fragrances, Seboradin Niger, Lotion z czarną rzodkwią (nowa wersja) - recenzja

Był taki czas, gdy wiele czynników wpłynęło na to, że włosy wychodziły mi garściami.

Początkowo starałam się pielęgnować je jak zawsze, ale gdy pojawiły się czarne myśli o utracie ukochanych loków sięgnęłam po Seboradin Niger.

Oczywiście, wcześniej naczytałam się różnych opinii na internecie, gdzie jedni chwalą, że pomaga, inni krytykują, ale postanowiłam zaryzykować.

Pierwsze 2 tygodnie to był szok – najpierw miałam wrażenie, że włosów wychodzi jeszcze więcej, a potem pojawił się przełom.

Po ok. 2 tygodniach włosy zaczęły wracać do dawnej kondycji, a po ok. 3 tygodniach sytuacja na tyle się unormowała, że zauważyłam coraz mniej włosów wokół mnie, a coraz więcej na mojej głowie ;)

Około 3-4 razy w tygodniu psikałam nim tylko skórę głowy, którą następnie delikatnie masowałam.

SKŁAD:
Alcohol (and) Diethyl Phthalate (and) Propylene Glycol, Aqua, Hypericum Perforatum Extract, Pine Oil, Calamus Extract, Raphanus Nigra Extract, Coriander Oil, Thymol, Tea Tree Oil, Castor Oil, Cl 17200

ZALETY:
- włosy przestały wypadać po ok. 2 – 3 tygodniach od rozpoczęcia wcierania w skórę głowy
- po ok. 3 tygodniach zauważyłam masę małych wyrastających  włosków przy skroniach tzw. baby hair
- wyraźnie wzmacnia włosy
- włosy zaczęły znacznie szybciej rosnąć
- poprawiła się ogólna kondycja włosów
- włosy po kuracji wydają  się znacznie gęstsze i mają silniejszy skręt (mam włosy kręcone)

MINUSY:
- początkowo miałam wrażenie, że wysuszył mi włosy
- niestety, ale włosy bardzo się po nim plątały, więc bez dobrej odżywki ani rusz
- zapach – ziołowy, silny, największa chyba według mnie wada. Na początku powalił mnie na łopatki ;), a na dodatek utrzymuje się kilka godzin.

PODSUMOWANIE:
Może i nie pachnie ładnie, ale najważniejsze, że pomógł i po ok. miesiącu mogłam go odstawić.

Najbardziej bałam się opinii, że początkowo znacznie wzmaga wypadanie włosów, u mnie wypadały, ale na pewno nie znacznie mocniej, ale później dał efekty, dla których warto było go wypróbować :)

Cena: ok. 18zł / 200ml

0 komentarze:

Prześlij komentarz