Octagon Investment Holdings, Dairy Fun, Body Scrub - recenzja

Jestem wzrokowcem - przyznaję się bez bicia, a kiedy widzę takie śliczne opakowanie jak Dairy Fun to bardzo łatwo mogę ulec pokusie zakupu :)

Zalety:
- ładny zapach - owocowy i unoszący się na długo w łazience ;) ( mam wersję brzoskwinia i mango)
- dość dobry efekt nawilżenia na mojej skórze i wygładzenia
- wydajny
- nie podrażnił mnie i nie uczulił
- przystępna cena i często bywa w promocji
- opakowanie - jak już wspominałam dla mnie świetne - pogodne i estetyczne, choć czasem mam obawy czy go nie stłukę
- polska marka

Wady:
- jak powyżej, mały minus za opakowanie, bo piękne, ale troszkę nieporęczne
- nie jest to typowy peeling gruboziarnisty, co niektórym może niekoniecznie odpowiadać

Podsumowanie:
Całkiem niezły peeling w całkiem przystępnej cenie. No a zapach, moje drogie, to już same musicie spróbować i wybrać według własnego gustu... ;)

Cena: ok. 25zł / 300g