L`Oreal, Infallible Make-Up (Trwały podkład do twarzy) - recenzja

Dziś o produkcie, na którego liczyłam.. a co z tego wyszło same ocenicie.
Ale od początku.

Nie kupuje podkładów w słoiczku i tego typu opakowaniach, bo denerwuje mnie ilość produktu, która zostaje pod koniec użytkowania, a której ja nie mogę wydobyć.

Tym razem dostałam ten podkład w prezencie, więc uznałam – ok., zmierzmy się z nim i moimi uprzedzeniami ;)

Od razu zaznaczam, że mam skórę mieszaną, bez wyprysków czy zmian, dość dobrze znoszącą eksperymenty kosmetyczne ;)

ZALETY:
- dobrze się nakłada
- ładnie pachnie
- nie tworzy smug
- u mnie ładnie krył, choć jak już zaznaczyłam u mnie nie ma za bardzo czego kryć, bo nie mam problemów ze skórą

WADY:
- niewydajny
- po kilku godzinach daje efekt maski
- cena nieadekwatna do tego, co oferuje
- potwornie mnie zapchał! Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żeby podkład zapchał mnie tak bardzo, przez co jego testowanie zakończyło się dość szybko i wymagało moich wysiłków, by powrócić do efektów sprzed jego używania.

PODSUMOWANIE:
Może bym wybaczyła niektóre wady, ale stanu mojej skóry „po” nie.

Podarowałam koleżance to, co zostało, bo uparła się wypróbować i miała identyczne zastrzeżenia.

No i powiedzcie mi jeszcze jak wydobyć  z niego resztę tego, co zostało w opakowaniu, no chyba, że za tą część produktu nie płacimy.


pli.jpg

0 komentarze:

Prześlij komentarz